Renovace plotů, bran, roštů a laviček

27.01.2016

Renovací se zabýváme od vzniku naší firmy. A co všechno si můžete nechat renovovat?

Nabízíme kompletní renovaci starých plotů, bran, roštů, autodílů na veterány, litinových soch, laviček a zahradního kovového nábytku.

Když řešíte, zda se rozhodnout pro renovaci, určitě narazíte na největší úskalí - hned na začátku správně odhadnout náklady na opravu povrchové úpravy. Je možné, že případná renovace vyjde dráž než vyrobit dílce nové.

Velkou roli v konečné ceně renovace hraje to, zda všechny operace děláte v jedné firmě či musíte na každou operaci díly převážet do jiných firem. Doprava je v těchto případech až 20 % nákladů, což u nás ušetříte.

zařídíme Vše na jednom místě

Máme velkou výhodu před konkurencí v podobě veškerých operací na jednom místě, tím ušetříte na dopravě a také všechno řešíte s jednou firmou.

Což je velké plus, potvrdí mi to naši zákazníci, kteří si před seznámením s naší firmou zažili úmorné kolečko. Například mezi cizí žárovou zinkovnou a cizí lakovnou, třeba když nedržela barva na zinku.

Při reklamaci v cizí lakovně zákazník uslyšel "to my né, to zinkovna", a v cizí zinkovně zase "to my né, to lakovna". Výsledek pro něho byl, že vlastnil zničené zboží a neměl ho komu reklamovat. Ve firmě Eurometal Chotěboř se toto nemůže nikdy stát.

Nejčastěji pro naše zákazníky renovujeme lavičky, balkony, ploty, brány a litinové Ježíše.

Jak to probíhá

  • Na demontáž i montáž, opravu svárů a jiných vad při renovaci máme středisko Kovovýroba.
  • Staré povlaky odstraňujeme několika způsoby: termicky při teplotě cca 420-500 °C, chemicky v lázních nebo mechanicky tryskáním.
  • Volba způsobu odstranění je dle toho, které odstranění bude pro zákazníka na daném zboží nejlevnější. Záleží na prvních testech odstranění starého povlaku.
  • Po této operaci Kovovýroba opraví defekty, objevené po odstranění povlaku. Zde upozorním na fakt popisu nejčastějších operací, samozřejmě máme i jiné varianty povlaku.
  • Po opravě svárů, přejdou díly k tryskání a následně do žárové zinkovny, tím utvoříme základ duplexního systému.
  • Po zinkování obrousíme nerovnosti zinku a díly korundem sweepujeme při 1,5 Bar.
  • Po otryskání přejedou díly na práškovou lakovnu, kde elektrostatickou pistolí aplikujeme práškovou barvu polyester, kterou vzápětí vytvrdíme v peci na 200 °C.
  • Vrstva barvy po vypečení je 100-120 mikronů, celková vrstva našeho duplexního povlaku je cca 200 mikronů.

Tento postup je zárukou kvality a životnosti 50 let.

Martin Neumann